مسئول فرهنگی هتل‌ عمره (مکه و مدینه)

ارائه اخبار در حوزه مکه و مدینه، کارگزاران اجرایی و فرهنگی حج و زیارت

مسئول فرهنگی هتل‌ عمره (مکه و مدینه)

ارائه اخبار در حوزه مکه و مدینه، کارگزاران اجرایی و فرهنگی حج و زیارت

نام دیگر مدینه «حَرَم رسول اللّه ـ ص ـ» است؛ زیرا خود فرمود: «إنَّ مکّة حرم اللّه حرّمها ابراهیم ـ ع ـ و إنَّ المدینة حرمی …»؛ «همانا شهر مکّه حرم خداست که ابراهیم آنجا را حرم قرار داد و همانا مدینه حرم من است.»

قابل توجه مسئولین فرهنگی دور 5 مدینه منوره

MK Kermani | دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۳۴ ب.ظ

با توجه به اینکه در همایش تهران هم خدمت همه عزیزان عرض شد که از طریق وبلاگ پیگیر مطالب باشند ولیکن تا امروز ایمیلی از طرف مسئولین فرهنگی در خصوص خبر قبلی درج شده در وبلاگ دریافت نشده است. لذا ساعاتی قبل طی ارسال پیامکی به همه مسئولین فرهنگی دوره 5 ، درخواست شد در واتساپ نام و نام خانوادگی به همراه نام هتل خود را ارسال نمایند. با توجه به عدم دسترسی برخی افراد به گوشی اندروید، از همه دوستان تقاضا میشود حتما مطالب وبلاگ را پیگیر بوده و نقطه نظرات خود را با ما در میان بگذارند.

البته از طریق شبکه اجتماعی، سریعتر اخبار به اطلاع افراد رسانده خواهد شد، لازم به ذکر است در صورت لزوم برخی موارد از طریق ایمیل برای افراد ارسال خواهد شد. لذا حتما نشانی ایمیل خود را به ایمیل بنده ارسال نمایید.

برای مطلع بودن از برنامه‌های پیشنهادی شما در هتل‌ها، در اسرع وقت یک نسخه از فرم ارائه برنامه که در همایش ارائه نمودید به ایمیل اینجانب ارسال فرمایید. موفق و مؤید باشید

  • MK Kermani

نظرات (۱)

  • محمد سعیدی نژاد
  • باسلام
    مطالب ارسالی حضرتعالی را از طریق وبلاگ دنبال خواهم کرد.
    باتشکر
    پاسخ:
    با سلام و تشکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی